Administracja serwerami Linux, Outsourcing IT
Strona główna » Warto przeczytać » Artykuły o pozycjonowaniu » Statystyki prosto z Google - PPC vs SEO

Statystyki prosto z Google - PPC vs SEO

Marcin Musiolik [SEMGuru]

W Interactive Era znajduje się artykuł, który przedstawia raczej ogólne ale dość ciekawe dane odnośnie reklam Pay per Click i ich efektywności w odniesieniu do organicznych wyników wyszukiwania.

Poniższe dane zostały zaprezentowane przez pracownika Google na konferencji "Czy SEO usuwa w cień PPC przy generowaniu nowych klientów?", która odbyła się w grudniu w Londynie.

po więcej szczegółów kliknij tutaj

źródło: SEMGuru.pl
Czy artykuł okazał się pomocny?
Komentarze do artykułu
Opinie użytkowników
"Odkąd zacząłem zajmować się amatorsko pozycjonowaniem swojego serwisu, strona a raczej narzędzie TwojaPozycja.pl stało się dla mnie niezbędne. [...] W jednym miejscu mogę sprawdzić wszystkie interesujące mnie zagadnienia. PR, pozycje słów kluczowych i ilość linków to przy porannej kawie obowiązkowa lektura ... "
Tomasz Stańczyk właściciel serwisu ArsGranit.pl
Co warto wiedziec?
Po co stosować H1, H2....?
Ogólna zasada jest taka, im niższa wartość nagłówka (H1) tym ważniejszy jest tekst zawarty pomiędzy tymi znacznikami.
Dlatego też warto na stronie ważne teksty, które zawierają słowa kluczowe zawierać w znacznikach nagłówka.
Pamietaj o tym, aby z tym nie przesadzać, gdyż możesz uzyskać efekt odwrotny od spodziewanego.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Wystarczy podać adres strony www, aby system sam sprawdził jej słowa kluczowe i podał wyniki dotyczące pozycji w wyszukiwarce.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
Strona główna
Regulamin
Polityka prywatności
Ile to kosztuje
Kontakt
Copyright © 2007 - 2024 Infron.pl