Administracja serwerami Linux, Outsourcing IT
Strona główna » Narzędzia pozycjonera (SEO Tools)
Narzędzie "Keywords" służy do sprawdzenia pozycji URL względem szukanego słowa kluczowego.
Jeśli chciałbyś sprawdzić na której pozycji znajduje się interesująca Ciebie strona www, dla wybranego słowa kluczowego, wystarczy uzupełnić poniższe pola.
Narzędzie "Meta tags" służy do sprawdzenia pozycji URL względem wprowadzonych dla niego słów kluczowych znajdujących się w meta tagach.
Jeśli chciałbyś sprawdzić na których pozycjach znajduje się interesująca Ciebie strona www, dla wprowadzonych słów kluczowych w meta tagach, wystarczy podać adres strony, a system sprawdzi to za Ciebie.
Narzędzie "Page Rank" służy do sprawdzenia rangi wskazanej przez Ciebie strony w wyszukiwarce Google.
Chcesz sprawdzić jaki Page Rank ma Twoja strona, wystarczy wpisać jej adres. Pamiętaj! system może wskazać inne wyniki dla wpisanych adresów http://www. / / www..
Narzędzie "Link popularity" służy do sprawdzenia na ilu stronach występuje link (powiązanie) do Twojej strony.
Jesteś ciekawy na jakich stronach znajduje się link (powiązanie) do Twojej strony. Wystarczy podać adres url aby to sprawdzić. Pamiętaj! system może wskazać inne wyniki dla wpisanych adresów http://www. / / www..
Narzędzie "Spider robot" służy do sprawdzenia w jaki sposób strona www jest widziana przez robota wyszukiwarek.
Spradź czy zwrócone wyniki "układają się w odpowiednią całość". Czy wyrazy nie łączą się? Jeśli tak, to postaraj się wprowadzić odpowiednie zmiany, tak by tekst, który tutaj otrzymasz, brzmiał logicznie.
Narzędzie "Analiza konkurencji" służy do "podglądania" konkurencji, którą możesz zidentyfikować wpisując słowo kluczowe, które Ciebie interesuje.
Podając słowo kluczowe, które Ciebie interesuje dowiesz się jakie firmy znajdują sie w TOP10 i co ciekawego można znaleźć w ich meta tagach. Warto je przeanalizować i spróbować wyciągnąć własne wnioski..
Narzędzie "Keyword density" służy do sprawdzenia częstotliwości występowania słów na stronie.
Dlaczego Twoja strona nie jest wysoko w wynikach wyszukiwania? Warto sprawdzić czy na pewno strona dla określonych słów kluczowych posiada odpowiednie wspracie słów znajdujących się w treści strony.
Opinie użytkowników
"Strona jest świetna i zaglądam tu codziennie. [...] Bardzo dobry design jeśli chodzi o przejrzystość i intuicyjność. Strona bardzo przyjazna."
Andrzej Jakubczyk - właściciel Dreamstorm.pl
Co warto wiedziec?
Po co stosować H1, H2....?
Ogólna zasada jest taka, im niższa wartość nagłówka (H1) tym ważniejszy jest tekst zawarty pomiędzy tymi znacznikami.
Dlatego też warto na stronie ważne teksty, które zawierają słowa kluczowe zawierać w znacznikach nagłówka.
Pamietaj o tym, aby z tym nie przesadzać, gdyż możesz uzyskać efekt odwrotny od spodziewanego.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Wystarczy że podasz słowo kluczowe, a system pokaże CI co konkurencja ma w swoich meta tagach.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
Strona główna
Regulamin
Polityka prywatności
Ile to kosztuje
Kontakt
Copyright © 2007 - 2024 Infron.pl