Administracja serwerami Linux, Outsourcing IT
Strona główna » Warto przeczytać » Artykuły o pozycjonowaniu » Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords

Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords

Marcin Musiolik [SEMGuru]

Pisanie efektywnych tekstów reklam w Google AdWords jest warunkiem osiągnięcia dobrych wyników. Poprawnie stworzony tekst reklamy sprawi, że więcej użytkowników w nią kliknie i będą to osoby rzeczywiście nią zainteresowane. Poniżej przedstawię kilka zasad pisania efektywnych reklam w Google AdWords.

Poruszane punkty w artykule to: 

1. Używanie słów kluczowych.

2. Dokonywanie selekcji użytkowników.

3. Uwzględnianie mocnych stron sprzedawanego produktu

4. Szczegóły oferty w tekstach reklamowych

5. Wyróżnianie się na tle innych.

6. Pisz bez błędów.

7. Zapomnij o zamieszczaniu superlatywów.

8. Strzeż się używania znaków towarowych.

9. Z rozwagą używaj wielkich liter.

 

Więcej o artykule 

źródło: SEMGuru.pl
Czy artykuł okazał się pomocny?
Komentarze do artykułu
Opinie użytkowników
"Strona jest świetna i zaglądam tu codziennie. [...] Bardzo dobry design jeśli chodzi o przejrzystość i intuicyjność. Strona bardzo przyjazna."
Andrzej Jakubczyk - właściciel Dreamstorm.pl
Co warto wiedziec?
Uważaj na firmy pozycjonujące #2
Jeśli firma pozycjonująca oferuje CI wysokie pozycje, sprawdź czy dane słowa kluczowe nie charakteryzują się niską popularnością, gdyż dla takich słów kluczowych wypozycjonowanie jest dość proste i wówczas koszt takiej pracy nie powinien być wysoki.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Zbadaj jakie słowa najczęściej występują na Twojej stronie, może warto coś zmienić?.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
Strona główna
Regulamin
Polityka prywatności
Ile to kosztuje
Kontakt
Copyright © 2007 - 2024 Infron.pl