Strona główna » Warto przeczytać » Artykuły o pozycjonowaniu » Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords
Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Pisanie efektywnych tekstów reklam w Google AdWords jest warunkiem osiągnięcia dobrych wyników. Poprawnie stworzony tekst reklamy sprawi, że więcej użytkowników w nią kliknie i będą to osoby rzeczywiście nią zainteresowane. Poniżej przedstawię kilka zasad pisania efektywnych reklam w Google AdWords. Poruszane punkty w artykule to:
1. Używanie słów kluczowych. 2. Dokonywanie selekcji użytkowników. 3. Uwzględnianie mocnych stron sprzedawanego produktu 4. Szczegóły oferty w tekstach reklamowych 5. Wyróżnianie się na tle innych. 6. Pisz bez błędów. 7. Zapomnij o zamieszczaniu superlatywów. 8. Strzeż się używania znaków towarowych. 9. Z rozwagą używaj wielkich liter.
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"TwojaPozycja.pl jest moją pozycją w świecie informacji. Serwis posiada to czego ja jako całkowity laik poszukuję.Wygodny sposób korzystania z serwisu powoduje że najczęściej się tutaj wraca. Wprawdzie nie powinnam wypowiadać opinii fachowych ale skoro dla mnie jest czytelny i potrzebny to myślę że dla każdego ,ktory zna się na tym i wie czego szuka jest bardzo dobry ..."
Lucyna Szpuniar właściciel strony
Co warto wiedziec?
Uważaj na firmy pozycjonujące #1
Nie daj się nabrać na pozycjonowanie i płacenie firmom za pakiet kliknięć, który tak naprawdę jak w przypadku nie trafnego doboru słów kluczowych napędzi CI transfer, a efekt zdobycia nowych klientów będzie mizerny.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Zbadaj jakie słowa najczęściej występują na Twojej stronie, może warto coś zmienić?.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.

