Strona główna » Warto przeczytać » Artykuły o pozycjonowaniu » Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords
Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Pisanie efektywnych tekstów reklam w Google AdWords jest warunkiem osiągnięcia dobrych wyników. Poprawnie stworzony tekst reklamy sprawi, że więcej użytkowników w nią kliknie i będą to osoby rzeczywiście nią zainteresowane. Poniżej przedstawię kilka zasad pisania efektywnych reklam w Google AdWords. Poruszane punkty w artykule to:
1. Używanie słów kluczowych. 2. Dokonywanie selekcji użytkowników. 3. Uwzględnianie mocnych stron sprzedawanego produktu 4. Szczegóły oferty w tekstach reklamowych 5. Wyróżnianie się na tle innych. 6. Pisz bez błędów. 7. Zapomnij o zamieszczaniu superlatywów. 8. Strzeż się używania znaków towarowych. 9. Z rozwagą używaj wielkich liter.
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"TwojaPozycja.pl jest świetną stroną, korzystam z niej codziennie sprawdzając swoje domeny. Szczerze przyznam, że dzień bez kontroli domen jest dniem straconym. Wiem jak ważne jest dobre usytuowanie www w internecie. Dzięki TwojejPozycji.pl mogę zapewnić, że każdego dnia dowiaduję się gdzie jest strona bez nakładu pracy i przeszukiwania kolejnych setek haseł. Prowadząc firmę wysoka pozycja jest niezbędna w osiągnięciu sukcesu i dzięki TwojaPozycja.pl osiągam go każdego dnia. "
Dariusz Kronowski, Architekt
Co warto wiedziec?
Czy wiesz, że warto jest pisać słowa kluczowe z błędami?
Niektórzy dobierając słowa kluczowe budują je na zasadzie słowo wpisane prawidłowo + słowo z błędem ortograficznym, np. telefon komórkowy i telefon komurkowy.
Taki zabieg jest związany z częstymi błędami popełnianymi przez osoby korzystające z wyszukiwarki. To że ktoś ma dysleksję to nie oznacza, że nie może zostać Twoim klientem.
Taki zabieg jest związany z częstymi błędami popełnianymi przez osoby korzystające z wyszukiwarki. To że ktoś ma dysleksję to nie oznacza, że nie może zostać Twoim klientem.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Jeśli chciałbyś sprawdzić na której pozycji znajduje się interesująca Ciebie strona dla wybranego słowa, poprostu sprawdź to.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
