Strona główna » Warto przeczytać » Artykuły o pozycjonowaniu » Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords
Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Pisanie efektywnych tekstów reklam w Google AdWords jest warunkiem osiągnięcia dobrych wyników. Poprawnie stworzony tekst reklamy sprawi, że więcej użytkowników w nią kliknie i będą to osoby rzeczywiście nią zainteresowane. Poniżej przedstawię kilka zasad pisania efektywnych reklam w Google AdWords. Poruszane punkty w artykule to:
1. Używanie słów kluczowych. 2. Dokonywanie selekcji użytkowników. 3. Uwzględnianie mocnych stron sprzedawanego produktu 4. Szczegóły oferty w tekstach reklamowych 5. Wyróżnianie się na tle innych. 6. Pisz bez błędów. 7. Zapomnij o zamieszczaniu superlatywów. 8. Strzeż się używania znaków towarowych. 9. Z rozwagą używaj wielkich liter.
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"TwojaPozycja.pl jest moją pozycją w świecie informacji. Serwis posiada to czego ja jako całkowity laik poszukuję.Wygodny sposób korzystania z serwisu powoduje że najczęściej się tutaj wraca. Wprawdzie nie powinnam wypowiadać opinii fachowych ale skoro dla mnie jest czytelny i potrzebny to myślę że dla każdego ,ktory zna się na tym i wie czego szuka jest bardzo dobry ..."
Lucyna Szpuniar właściciel strony
Co warto wiedziec?
Czy wiesz, że warto jest pisać słowa kluczowe z błędami?
Niektórzy dobierając słowa kluczowe budują je na zasadzie słowo wpisane prawidłowo + słowo z błędem ortograficznym, np. telefon komórkowy i telefon komurkowy.
Taki zabieg jest związany z częstymi błędami popełnianymi przez osoby korzystające z wyszukiwarki. To że ktoś ma dysleksję to nie oznacza, że nie może zostać Twoim klientem.
Taki zabieg jest związany z częstymi błędami popełnianymi przez osoby korzystające z wyszukiwarki. To że ktoś ma dysleksję to nie oznacza, że nie może zostać Twoim klientem.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Podaj adres Twojej strony, a system powie CI jaki jest jej Page Rank.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.

