Strona główna » Warto przeczytać » Artykuły o pozycjonowaniu » Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords
Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Pisanie efektywnych tekstów reklam w Google AdWords jest warunkiem osiągnięcia dobrych wyników. Poprawnie stworzony tekst reklamy sprawi, że więcej użytkowników w nią kliknie i będą to osoby rzeczywiście nią zainteresowane. Poniżej przedstawię kilka zasad pisania efektywnych reklam w Google AdWords. Poruszane punkty w artykule to:
1. Używanie słów kluczowych. 2. Dokonywanie selekcji użytkowników. 3. Uwzględnianie mocnych stron sprzedawanego produktu 4. Szczegóły oferty w tekstach reklamowych 5. Wyróżnianie się na tle innych. 6. Pisz bez błędów. 7. Zapomnij o zamieszczaniu superlatywów. 8. Strzeż się używania znaków towarowych. 9. Z rozwagą używaj wielkich liter.
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"Strona jest świetna i zaglądam tu codziennie. [...] Bardzo dobry design jeśli chodzi o przejrzystość i intuicyjność. Strona bardzo przyjazna."
Andrzej Jakubczyk - właściciel Dreamstorm.pl
Co warto wiedziec?
Czy wiesz że od 3 wrzesnia 2007 możesz kupić domenę na testy?
Od 3 września 2007 można już u niektórych ISP zakupić na okres testowy domeny tzw. "Domain Name Tasting".
Pytasz: "Po co?" Nie chesz, nie musisz, ale sądzę, że warto czasami sprawdzić czy domena ma "dobrą klikalność"
Pytasz: "Po co?" Nie chesz, nie musisz, ale sądzę, że warto czasami sprawdzić czy domena ma "dobrą klikalność"
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Wystarczy że podasz słowo kluczowe, a system pokaże CI co konkurencja ma w swoich meta tagach.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
