Administracja serwerami Linux, Outsourcing IT
Strona główna » Narzędzia pozycjonera (SEO Tools) » Analiza konkurencji
O narzędziu
Narzędzie "Analiza konkurencji" służy do "podglądania" konkurencji, którą możesz zidentyfikować wpisując słowo kluczowe, które Ciebie interesuje.
Podając słowo kluczowe, które Ciebie interesuje dowiesz się jakie firmy znajdują sie w TOP10 i co ciekawego można znaleźć w ich meta tagach. Warto je przeanalizować i spróbować wyciągnąć własne wnioski..
słowo kluczowe
Opinie użytkowników
"Jak dla mnie ta strona była objawieniem... Jako właścicielka strony wiedziałam co nieco o pozycjonowaniu, jednak dopiero tutaj mogę śledzić na bieżąco pracę osoby pozycjonującej moją stronę. W końcu też mogę śledzić efekty i nikt nic mi już nie wmówi ;) W końcu bez problemu, że się zbłaźnię niewiedzą, mogę wskazać braki i błędy jakie są na mojej stronie... [...] Wszystko mogę sprawdzić, pozaglądać do konkurencji bez konieczności zaglądania na ich strony ..."
Agnieszka Michałek - właścicielka Aglos.pl
Co warto wiedziec?
Po co stosować H1, H2....?
Ogólna zasada jest taka, im niższa wartość nagłówka (H1) tym ważniejszy jest tekst zawarty pomiędzy tymi znacznikami.
Dlatego też warto na stronie ważne teksty, które zawierają słowa kluczowe zawierać w znacznikach nagłówka.
Pamietaj o tym, aby z tym nie przesadzać, gdyż możesz uzyskać efekt odwrotny od spodziewanego.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Podając adres www dowiesz się na ilu stronach i gdzie jest on umieszczony.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
Strona główna
Regulamin
Polityka prywatności
Ile to kosztuje
Kontakt
Copyright © 2007 - 2025 Infron.pl