Administracja serwerami Linux, Outsourcing IT
Strona główna » Narzędzia pozycjonera (SEO Tools) » Analiza konkurencji
O narzędziu
Narzędzie "Analiza konkurencji" służy do "podglądania" konkurencji, którą możesz zidentyfikować wpisując słowo kluczowe, które Ciebie interesuje.
Podając słowo kluczowe, które Ciebie interesuje dowiesz się jakie firmy znajdują sie w TOP10 i co ciekawego można znaleźć w ich meta tagach. Warto je przeanalizować i spróbować wyciągnąć własne wnioski..
słowo kluczowe
Opinie użytkowników
"Odkąd zacząłem zajmować się amatorsko pozycjonowaniem swojego serwisu, strona a raczej narzędzie TwojaPozycja.pl stało się dla mnie niezbędne. [...] W jednym miejscu mogę sprawdzić wszystkie interesujące mnie zagadnienia. PR, pozycje słów kluczowych i ilość linków to przy porannej kawie obowiązkowa lektura ... "
Tomasz Stańczyk właściciel serwisu ArsGranit.pl
Co warto wiedziec?
Po co stosować H1, H2....?
Ogólna zasada jest taka, im niższa wartość nagłówka (H1) tym ważniejszy jest tekst zawarty pomiędzy tymi znacznikami.
Dlatego też warto na stronie ważne teksty, które zawierają słowa kluczowe zawierać w znacznikach nagłówka.
Pamietaj o tym, aby z tym nie przesadzać, gdyż możesz uzyskać efekt odwrotny od spodziewanego.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Wystarczy że podasz słowo kluczowe, a system pokaże CI co konkurencja ma w swoich meta tagach.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
Strona główna
Regulamin
Polityka prywatności
Ile to kosztuje
Kontakt
Copyright © 2007 - 2024 Infron.pl