Katalogowanie w lokalnych serwisach Dodawanie informacji o Twojej stronie w lokalnych serwisach, dodanie Twojej firmy w google maps jako miejsca prowadzenia działalności. Takie rozwiązanie głównie należy stosować w przypadku prowadzenia działalności związanej z np. restauracją, hotelem ... ale nie tylko
Filmiki wideo w Google Ciekawym rozwiązaniem jest skorzystanie z serwisów, które ma podłączone google do swoich wyników wyszukiwania, gdyż dzięki temu, jeśli ktoś wpisze słowo powiązane z filmem np "Brzuchomówca" wówczas wstępnie pojawiają się filmiki znajdujące się w serwisie video.google.com, joemonster .... Oczywiście, nie jest to łatwe rozwiązanie dla słów kluczowych które często występują w opisach filmów, ale warto spróbować. Jest to świetny pomysł dla osób które mogą zareklamować swój produkt na filmie, czyli jednym słowem każdy może to zrobić :).
Obrazy w google Dodatkową opcją jest promowanie swoich grafik w google jako obrazków, które w wielu przypadkach mogą pojawić się na samym początku strony "jako Twój baner graficzny", co daje CI przewagę nad konkurencją. Wpisz w google "Britney Spears" i zobacz jak ciekawie wygląda reklama.
Wiadomości Google Jeśli masz możliwość publikowania materiałów w serwisach z wiadomościami, korzystaj z tego. Dzięki temu jeśli serwis jest podłączony do wiadomości w google, również Twoje publikacje będą tam zlinkowane.
Kanały RSS Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest podłączenie zewnętrznych linków do innych serwisów korzystając z ich kanałów RSS, dzięki temu użytkownicy mają możliwość zapoznać się z nowinkami które podłączyłeś do swojej strony a nie jesteś ich właścicielem. Jeśli wyszukwiarka zaindeksuje u Ciebie takie treści to PLUS dla Ciebie.
Zapomnij o standardowym pozycjonowaniu w Google i zwykłych technikach SEO, aby być krok przed Twoją konkurencją działaj z głową i korzystaj ze wszystkich dostępnych Ci narzędzi które wspomogą wypozycjonowanie Twojej strony.