Administracja serwerami Linux, Outsourcing IT
Strona główna » Warto przeczytać » Uniwersalna wyszukiwarka Google 2.0

Uniwersalna wyszukiwarka Google 2.0

Marcin Łukiańczyk [kijan]


Katalogowanie w lokalnych serwisach Dodawanie informacji o Twojej stronie w lokalnych serwisach, dodanie Twojej firmy w google maps jako miejsca prowadzenia działalności. Takie rozwiązanie głównie należy stosować w przypadku prowadzenia działalności związanej z np. restauracją, hotelem ... ale nie tylko

Filmiki wideo w Google Ciekawym rozwiązaniem jest skorzystanie z serwisów, które ma podłączone google do swoich wyników wyszukiwania, gdyż dzięki temu, jeśli ktoś wpisze słowo powiązane z filmem np "Brzuchomówca" wówczas wstępnie pojawiają się filmiki znajdujące się w serwisie video.google.com, joemonster .... Oczywiście, nie jest to łatwe rozwiązanie dla słów kluczowych które często występują w opisach filmów, ale warto spróbować. Jest to świetny pomysł dla osób które mogą zareklamować swój produkt na filmie, czyli jednym słowem każdy może to zrobić :).

Obrazy w google Dodatkową opcją jest promowanie swoich grafik w google jako obrazków, które w wielu przypadkach mogą pojawić się na samym początku strony "jako Twój baner graficzny", co daje CI przewagę nad konkurencją. Wpisz w google "Britney Spears" i zobacz jak ciekawie wygląda reklama.

Wiadomości Google Jeśli masz możliwość publikowania materiałów w serwisach z wiadomościami, korzystaj z tego. Dzięki temu jeśli serwis jest podłączony do wiadomości w google, również Twoje publikacje będą tam zlinkowane.

Kanały RSS Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest podłączenie zewnętrznych linków do innych serwisów korzystając z ich kanałów RSS, dzięki temu użytkownicy mają możliwość zapoznać się z nowinkami które podłączyłeś do swojej strony a nie jesteś ich właścicielem. Jeśli wyszukwiarka zaindeksuje u Ciebie takie treści to PLUS dla Ciebie.


Zapomnij o standardowym pozycjonowaniu w Google i zwykłych technikach SEO, aby być krok przed Twoją konkurencją działaj z głową i korzystaj ze wszystkich dostępnych Ci narzędzi które wspomogą wypozycjonowanie Twojej strony.

źródło: http://seo2.0.onreact.com
Czy artykuł okazał się pomocny?
Komentarze do artykułu
www.bukmacherzy.info.pl
2008-11-04 17:49 77.253.192.154 / 77-253-192-154.adsl.inetia.pl
Pomocne rady, postaram się je wykorzystać na tej stronie

- zapraszam na strone o tematyce bukmacherskiej, najlepsi bukmacherzy internetowi w Polsce i na swiecie, zakłady sportowe, Bukmacher ; Sportingbet, bwin, unibet, betsson.

www.bukmacherzy.info.pl
Opinie użytkowników
"[...] Generalnie cieszę się, że serwis jest rozwijany i liczę, że znajdzie on zastosowanie pośród całej rzeszy webmasterów. Wielu z nich sam zainteresowałem Państwa narzędziem, z którego moi znajomi są zadowoleni. Licząc na dalsze sukcesy w rozwoju narzędzia - pozdrawiam !"
Mariusz Szatkowski
Co warto wiedziec?
Po co stosować H1, H2....?
Ogólna zasada jest taka, im niższa wartość nagłówka (H1) tym ważniejszy jest tekst zawarty pomiędzy tymi znacznikami.
Dlatego też warto na stronie ważne teksty, które zawierają słowa kluczowe zawierać w znacznikach nagłówka.
Pamietaj o tym, aby z tym nie przesadzać, gdyż możesz uzyskać efekt odwrotny od spodziewanego.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Podając adres www zobaczysz co widzi robot wyszukiwarki
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
Strona główna
Regulamin
Polityka prywatności
Ile to kosztuje
Kontakt
Copyright © 2007 - 2024 Infron.pl