Administracja serwerami Linux, Outsourcing IT
Strona główna » Warto przeczytać » Artykuły o pozycjonowaniu » Uniwersalna wyszukiwarka Google 2.0

Uniwersalna wyszukiwarka Google 2.0

Marcin Łukiańczyk [kijan]


Katalogowanie w lokalnych serwisach Dodawanie informacji o Twojej stronie w lokalnych serwisach, dodanie Twojej firmy w google maps jako miejsca prowadzenia działalności. Takie rozwiązanie głównie należy stosować w przypadku prowadzenia działalności związanej z np. restauracją, hotelem ... ale nie tylko

Filmiki wideo w Google Ciekawym rozwiązaniem jest skorzystanie z serwisów, które ma podłączone google do swoich wyników wyszukiwania, gdyż dzięki temu, jeśli ktoś wpisze słowo powiązane z filmem np "Brzuchomówca" wówczas wstępnie pojawiają się filmiki znajdujące się w serwisie video.google.com, joemonster .... Oczywiście, nie jest to łatwe rozwiązanie dla słów kluczowych które często występują w opisach filmów, ale warto spróbować. Jest to świetny pomysł dla osób które mogą zareklamować swój produkt na filmie, czyli jednym słowem każdy może to zrobić :).

Obrazy w google Dodatkową opcją jest promowanie swoich grafik w google jako obrazków, które w wielu przypadkach mogą pojawić się na samym początku strony "jako Twój baner graficzny", co daje CI przewagę nad konkurencją. Wpisz w google "Britney Spears" i zobacz jak ciekawie wygląda reklama.

Wiadomości Google Jeśli masz możliwość publikowania materiałów w serwisach z wiadomościami, korzystaj z tego. Dzięki temu jeśli serwis jest podłączony do wiadomości w google, również Twoje publikacje będą tam zlinkowane.

Kanały RSS Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest podłączenie zewnętrznych linków do innych serwisów korzystając z ich kanałów RSS, dzięki temu użytkownicy mają możliwość zapoznać się z nowinkami które podłączyłeś do swojej strony a nie jesteś ich właścicielem. Jeśli wyszukwiarka zaindeksuje u Ciebie takie treści to PLUS dla Ciebie.


Zapomnij o standardowym pozycjonowaniu w Google i zwykłych technikach SEO, aby być krok przed Twoją konkurencją działaj z głową i korzystaj ze wszystkich dostępnych Ci narzędzi które wspomogą wypozycjonowanie Twojej strony.

źródło: http://seo2.0.onreact.com
Czy artykuł okazał się pomocny?
Komentarze do artykułu
www.bukmacherzy.info.pl
2008-11-04 17:49 77.253.192.154 / 77-253-192-154.adsl.inetia.pl
Pomocne rady, postaram się je wykorzystać na tej stronie

- zapraszam na strone o tematyce bukmacherskiej, najlepsi bukmacherzy internetowi w Polsce i na swiecie, zakłady sportowe, Bukmacher ; Sportingbet, bwin, unibet, betsson.

www.bukmacherzy.info.pl
Opinie użytkowników
"Odkąd zacząłem zajmować się amatorsko pozycjonowaniem swojego serwisu, strona a raczej narzędzie TwojaPozycja.pl stało się dla mnie niezbędne. [...] W jednym miejscu mogę sprawdzić wszystkie interesujące mnie zagadnienia. PR, pozycje słów kluczowych i ilość linków to przy porannej kawie obowiązkowa lektura ... "
Tomasz Stańczyk właściciel serwisu ArsGranit.pl
Co warto wiedziec?
Wiesz, że dobierając złe słowa do pozycjonowania możęsz więcej stracić niż zyskać?
Jeśli Twoja firma zajmuje się budową domów, a Ty wypozycjonujesz się pod słowem SEX (wątpię aby CI się udało, ale jeśli), to okaże się, że masz ogromny ruch na stronie, który generuje CI tylko ogromny transfer (a to kosztuje), a tak naprawdę nic więcej się nie dzieje. Dlatego dobieraj rozważnie słowa kluczowe.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Wystarczy podać adres strony www, aby system sam sprawdził jej słowa kluczowe i podał wyniki dotyczące pozycji w wyszukiwarce.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
Strona główna
Regulamin
Polityka prywatności
Ile to kosztuje
Kontakt
Copyright © 2007 - 2024 Infron.pl