Strona główna » Warto przeczytać » Wady i zalety reklam PPC
Wady i zalety reklam PPC
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Reklama Pay per Click to jedna z najszybszych metod pozyskania ruchu na stronę internetową. 1. szybkie efekty 2. pełna kontrola 3. ruch wysokiej jakości 4. płacisz gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"TwojaPozycja.pl jest świetną stroną, korzystam z niej codziennie sprawdzając swoje domeny. Szczerze przyznam, że dzień bez kontroli domen jest dniem straconym. Wiem jak ważne jest dobre usytuowanie www w internecie. Dzięki TwojejPozycji.pl mogę zapewnić, że każdego dnia dowiaduję się gdzie jest strona bez nakładu pracy i przeszukiwania kolejnych setek haseł. Prowadząc firmę wysoka pozycja jest niezbędna w osiągnięciu sukcesu i dzięki TwojaPozycja.pl osiągam go każdego dnia. "
Dariusz Kronowski, Architekt
Co warto wiedziec?
Uważaj na firmy pozycjonujące #3
Jeśli firma pozycjonująca zaproponuje CI, reklamę na ich serwisie i płacenie za każde takie klinięcie. Tego typu reklama jest jak tak samo trafna jak pozycjonowanie się pod chybionymi słowami kluczowymi.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Wystarczy podać adres strony www, aby system sam sprawdził jej słowa kluczowe i podał wyniki dotyczące pozycji w wyszukiwarce.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
