Strona główna » Warto przeczytać » Wady i zalety reklam PPC
Wady i zalety reklam PPC
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Reklama Pay per Click to jedna z najszybszych metod pozyskania ruchu na stronę internetową. 1. szybkie efekty 2. pełna kontrola 3. ruch wysokiej jakości 4. płacisz gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"Jak dla mnie ta strona była objawieniem... Jako właścicielka strony wiedziałam co nieco o pozycjonowaniu, jednak dopiero tutaj mogę śledzić na bieżąco pracę osoby pozycjonującej moją stronę. W końcu też mogę śledzić efekty i nikt nic mi już nie wmówi ;) W końcu bez problemu, że się zbłaźnię niewiedzą, mogę wskazać braki i błędy jakie są na mojej stronie... [...] Wszystko mogę sprawdzić, pozaglądać do konkurencji bez konieczności zaglądania na ich strony ..."
Agnieszka Michałek - właścicielka Aglos.pl
Co warto wiedziec?
Czy wiesz że keywords, description i title to nie wszystko?
Jeśli myślałeś, że dodając słowa kluczowe w meta tagach i wplatając je w description i title uzyskasz dobre wyniki to się grubo myliłeś. Dla wyszukiwarek jest bardzo ważne to co znajduje się w treści Twojej strony, a nie tylko to co wstawiłeś w meta tagach. Meta tagi można sfałszować, natomiast treść na stronie już oznacza konkretną zawartość strony.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Wystarczy że podasz słowo kluczowe, a system pokaże CI co konkurencja ma w swoich meta tagach.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.