Administracja serwerami Linux, Outsourcing IT
Strona główna » Warto przeczytać » Czy już sprawdzałeś nowy Page Rank Twojej strony ?

Czy już sprawdzałeś nowy Page Rank Twojej strony ?

Marcin Łukiańczyk [kijan]

Czy wiesz co to jest Page Rank (skrót PR) ?

Ogólnie rzecz ujmując, PR jest pewnego rodzaju oceną wystawianą przez Google dla wskazanej strony. Polega on na określeniu wartości strony na podstawie jej „przydatności” w sieci czyli im więcej stron linkuje do Twojego serwisu tym większą masz szansę otrzymać lepszą ocenę.

Przy weryfikowaniu przez Google wartości stron, jest brana pod uwagę nie tylko ilość linków, ale także ich jakość i treść. Jeśli Twoja strona dotyczy tematów związanych z fizyką, wówczas wartość linku na stronie o modzie i stylu ubierania się będzie dużo niższa niż link na stronie wyjaśniające zagadnienia fizyczne. Dlatego też pamiętaj nie zawsze ilość oznacza jakość. Czasami lepiej mniej posiadać stron linkujących do swojego serwisu o większej wartości merytorycznej, aniżeli „śmieci” które mogą nawet zaszkodzić.

 

A co do Twojego Page Rank to już jego sprawdzałeś ?

PR jest sprawdzany przez Google co kilka miesięcy najczęściej co kwartał i właśnie około 10 stycznia zaczęło się. Wielkie odświeżanie do chwili obecnej powinno już zostać zakończone i jeśli Twoja stroną w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdobyła nowe wartościowe linki to dzięki temu już powinna dostać dodatkowe plusy przyznane przez Google. Nie czekaj sprawdź czy Twój Page Rank urósł czy jest taki sam.

 

Kliknij aby sprawdzić wartość page rank.

źródło: własne
Czy artykuł okazał się pomocny?
Komentarze do artykułu
Opinie użytkowników
"Jak dla mnie ta strona była objawieniem... Jako właścicielka strony wiedziałam co nieco o pozycjonowaniu, jednak dopiero tutaj mogę śledzić na bieżąco pracę osoby pozycjonującej moją stronę. W końcu też mogę śledzić efekty i nikt nic mi już nie wmówi ;) W końcu bez problemu, że się zbłaźnię niewiedzą, mogę wskazać braki i błędy jakie są na mojej stronie... [...] Wszystko mogę sprawdzić, pozaglądać do konkurencji bez konieczności zaglądania na ich strony ..."
Agnieszka Michałek - właścicielka Aglos.pl
Co warto wiedziec?
Wiesz, że dobierając złe słowa do pozycjonowania możęsz więcej stracić niż zyskać?
Jeśli Twoja firma zajmuje się budową domów, a Ty wypozycjonujesz się pod słowem SEX (wątpię aby CI się udało, ale jeśli), to okaże się, że masz ogromny ruch na stronie, który generuje CI tylko ogromny transfer (a to kosztuje), a tak naprawdę nic więcej się nie dzieje. Dlatego dobieraj rozważnie słowa kluczowe.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Wystarczy że podasz słowo kluczowe, a system pokaże CI co konkurencja ma w swoich meta tagach.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
Strona główna
Regulamin
Polityka prywatności
Ile to kosztuje
Kontakt
Copyright © 2007 - 2025 Infron.pl