Administracja serwerami Linux, Outsourcing IT
Strona główna » Warto przeczytać » Artykuły o pozycjonowaniu » Google Analytics dla zaawansowanych

Google Analytics dla zaawansowanych

Marcin Musiolik [SEMGuru]

Google Analytics został uruchomiony w 2005 roku i od tego czasu stał się on podstawowym narzędziem umożliwiającym monitorowanie statystyk dla stron małej i średniej wielkości. Na początku liczba użytkowników tego programu rosła wolno, ponieważ dostęp można było uzyskać tylko poprzez zaproszenia. Teraz Google Analytics jest już dostępne dla wszystkich. Poniżej przedstawiam kilka porad związanych głównie z nowym interfejsem użytkownika, który został wprowadzony w maju tego roku.

po więcej informacji zapraszam tutaj 

źródło: SEMGuru.pl
Czy artykuł okazał się pomocny?
Komentarze do artykułu
Opinie użytkowników
"Na serwis TwojaPozycja.pl wchodzę już praktycznie codziennie od wakacji. System pozwolił mi usystematyzować działania pozycjonerskie i jako laikowi (ze współpracownikiem) udało mi się osiągnąć bardzo dobre pozycje w google dla moich ebiznesów ..."
Jan P. Lewandowski
Co warto wiedziec?
Uważaj na firmy pozycjonujące #2
Jeśli firma pozycjonująca oferuje CI wysokie pozycje, sprawdź czy dane słowa kluczowe nie charakteryzują się niską popularnością, gdyż dla takich słów kluczowych wypozycjonowanie jest dość proste i wówczas koszt takiej pracy nie powinien być wysoki.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Jeśli chciałbyś sprawdzić na której pozycji znajduje się interesująca Ciebie strona dla wybranego słowa, poprostu sprawdź to.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
Strona główna
Regulamin
Polityka prywatności
Ile to kosztuje
Kontakt
Copyright © 2007 - 2024 Infron.pl