Google Analytics dla zaawansowanych
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Google Analytics został uruchomiony w 2005 roku i od tego czasu stał się on podstawowym narzędziem umożliwiającym monitorowanie statystyk dla stron małej i średniej wielkości. Na początku liczba użytkowników tego programu rosła wolno, ponieważ dostęp można było uzyskać tylko poprzez zaproszenia. Teraz Google Analytics jest już dostępne dla wszystkich. Poniżej przedstawiam kilka porad związanych głównie z nowym interfejsem użytkownika, który został wprowadzony w maju tego roku.
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"[...] Generalnie cieszę się, że serwis jest rozwijany i liczę, że znajdzie on zastosowanie pośród całej rzeszy webmasterów. Wielu z nich sam zainteresowałem Państwa narzędziem, z którego moi znajomi są zadowoleni. Licząc na dalsze sukcesy w rozwoju narzędzia - pozdrawiam !"
Mariusz Szatkowski
Co warto wiedziec?
Wiesz, że dobierając złe słowa do pozycjonowania możęsz więcej stracić niż zyskać?
Jeśli Twoja firma zajmuje się budową domów, a Ty wypozycjonujesz się pod słowem SEX (wątpię aby CI się udało, ale jeśli), to okaże się, że masz ogromny ruch na stronie, który generuje CI tylko ogromny transfer (a to kosztuje), a tak naprawdę nic więcej się nie dzieje. Dlatego dobieraj rozważnie słowa kluczowe.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Podaj adres Twojej strony, a system powie CI jaki jest jej Page Rank.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.