[ wróć do kategorii ] [ nowszy artykuł » ]
Kodeks etyczny pozycjonera
Marcin Łukiańczyk [kijan]
Dokument ten, opracowany przez organizację Internet Advertising Bureau Polska, jest zbiorem zaleceń mających na celu zdefiniowanie standardów jakościowych i etycznych działań prowadzonych przy pozycjonowaniu stron internetowych (Search Engine Optimization).
Wyszukiwarki, których zadaniem jest dostarczenie internautom jak najlepszych wyników przeszukiwania zasobów Internetu oraz Specjaliści SEO, którzy optymalizują witryny internetowe swoich klientów i ułatwiają w ten sposób dotarcie do nich określonym grupom internautów, zmierzają razem do tych samych celów: opracowania bardziej skutecznych narzędzi do przeszukiwania Sieci, przyczyniania się do ich rozwoju, lepszego indeksowania zasobów oraz trafniejszych wyników poszukiwań. Przestrzeganie zasad zawartych w niniejszym Kodeksie nie jest obowiązkowe, jednak stosowanie się do nich potwierdza profesjonalizm działania i wysoką jakość świadczonych usług. Oznacza to uczciwe postępowanie wobec Klienta i pozostawanie w całkowitej zgodzie z regulaminami wyszukiwarek i innych podmiotów związanych z SEO. Specjalista SEO gwarantuje w szczególności, że:
źródło:
|
Ostatnio oglądane artykuły |
[ wróć do kategorii ] [ nowszy artykuł » ]
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"Odkąd zacząłem zajmować się amatorsko pozycjonowaniem swojego serwisu, strona a raczej narzędzie TwojaPozycja.pl stało się dla mnie niezbędne. [...] W jednym miejscu mogę sprawdzić wszystkie interesujące mnie zagadnienia. PR, pozycje słów kluczowych i ilość linków to przy porannej kawie obowiązkowa lektura ... "
Tomasz Stańczyk właściciel serwisu ArsGranit.pl
Co warto wiedziec?
Czy wiesz że keywords, description i title to nie wszystko?
Jeśli myślałeś, że dodając słowa kluczowe w meta tagach i wplatając je w description i title uzyskasz dobre wyniki to się grubo myliłeś. Dla wyszukiwarek jest bardzo ważne to co znajduje się w treści Twojej strony, a nie tylko to co wstawiłeś w meta tagach. Meta tagi można sfałszować, natomiast treść na stronie już oznacza konkretną zawartość strony.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Zbadaj jakie słowa najczęściej występują na Twojej stronie, może warto coś zmienić?.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
