Administracja serwerami Linux, Outsourcing IT
Strona główna » Warto przeczytać » Artykuły o pozycjonowaniu » Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords

Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords

Marcin Musiolik [SEMGuru]

Pisanie efektywnych tekstów reklam w Google AdWords jest warunkiem osiągnięcia dobrych wyników. Poprawnie stworzony tekst reklamy sprawi, że więcej użytkowników w nią kliknie i będą to osoby rzeczywiście nią zainteresowane. Poniżej przedstawię kilka zasad pisania efektywnych reklam w Google AdWords.

Poruszane punkty w artykule to: 

1. Używanie słów kluczowych.

2. Dokonywanie selekcji użytkowników.

3. Uwzględnianie mocnych stron sprzedawanego produktu

4. Szczegóły oferty w tekstach reklamowych

5. Wyróżnianie się na tle innych.

6. Pisz bez błędów.

7. Zapomnij o zamieszczaniu superlatywów.

8. Strzeż się używania znaków towarowych.

9. Z rozwagą używaj wielkich liter.

 

Więcej o artykule 

źródło: SEMGuru.pl
Czy artykuł okazał się pomocny?
Komentarze do artykułu
Opinie użytkowników
"Na serwis TwojaPozycja.pl wchodzę już praktycznie codziennie od wakacji. System pozwolił mi usystematyzować działania pozycjonerskie i jako laikowi (ze współpracownikiem) udało mi się osiągnąć bardzo dobre pozycje w google dla moich ebiznesów ..."
Jan P. Lewandowski
Co warto wiedziec?
Czy wiesz że od 3 wrzesnia 2007 możesz kupić domenę na testy?
Od 3 września 2007 można już u niektórych ISP zakupić na okres testowy domeny tzw. "Domain Name Tasting".
Pytasz: "Po co?" Nie chesz, nie musisz, ale sądzę, że warto czasami sprawdzić czy domena ma "dobrą klikalność"
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Wystarczy że podasz słowo kluczowe, a system pokaże CI co konkurencja ma w swoich meta tagach.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
Strona główna
Regulamin
Polityka prywatności
Ile to kosztuje
Kontakt
Copyright © 2007 - 2024 Infron.pl