Strona główna » Warto przeczytać » Statystyki prosto z Google - PPC vs SEO
Statystyki prosto z Google - PPC vs SEO
Marcin Musiolik [SEMGuru]
W Interactive Era znajduje się artykuł, który przedstawia raczej ogólne ale dość ciekawe dane odnośnie reklam Pay per Click i ich efektywności w odniesieniu do organicznych wyników wyszukiwania. Poniższe dane zostały zaprezentowane przez pracownika Google na konferencji "Czy SEO usuwa w cień PPC przy generowaniu nowych klientów?", która odbyła się w grudniu w Londynie.
źródło: SEMGuru.pl
|
Ostatnio oglądane artykuły |
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"[...] Generalnie cieszę się, że serwis jest rozwijany i liczę, że znajdzie on zastosowanie pośród całej rzeszy webmasterów. Wielu z nich sam zainteresowałem Państwa narzędziem, z którego moi znajomi są zadowoleni. Licząc na dalsze sukcesy w rozwoju narzędzia - pozdrawiam !"
Mariusz Szatkowski
Co warto wiedziec?
Uważaj na firmy pozycjonujące #3
Jeśli firma pozycjonująca zaproponuje CI, reklamę na ich serwisie i płacenie za każde takie klinięcie. Tego typu reklama jest jak tak samo trafna jak pozycjonowanie się pod chybionymi słowami kluczowymi.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Zbadaj jakie słowa najczęściej występują na Twojej stronie, może warto coś zmienić?.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
