Strona główna » Warto przeczytać » "Długi ogon" zaczyna rządzić w Google?
"Długi ogon" zaczyna rządzić w Google?
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Na forum WebmasterWorld pojawił się wątek na temat słów kluczowych z tzw. “długiego ogona”. Chodzi o wytłumaczenie, dlaczego lepiej jest stosować bardziej szczegółowe zapisy słów kluczowych aniżeli jedno bądź dwu wyrazowe.
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"TwojaPozycja.pl jest moją pozycją w świecie informacji. Serwis posiada to czego ja jako całkowity laik poszukuję.Wygodny sposób korzystania z serwisu powoduje że najczęściej się tutaj wraca. Wprawdzie nie powinnam wypowiadać opinii fachowych ale skoro dla mnie jest czytelny i potrzebny to myślę że dla każdego ,ktory zna się na tym i wie czego szuka jest bardzo dobry ..."
Lucyna Szpuniar właściciel strony
Co warto wiedziec?
Po co stosować H1, H2....?
Ogólna zasada jest taka, im niższa wartość nagłówka (H1) tym ważniejszy jest tekst zawarty pomiędzy tymi znacznikami.
Dlatego też warto na stronie ważne teksty, które zawierają słowa kluczowe zawierać w znacznikach nagłówka.
Pamietaj o tym, aby z tym nie przesadzać, gdyż możesz uzyskać efekt odwrotny od spodziewanego.
Dlatego też warto na stronie ważne teksty, które zawierają słowa kluczowe zawierać w znacznikach nagłówka.
Pamietaj o tym, aby z tym nie przesadzać, gdyż możesz uzyskać efekt odwrotny od spodziewanego.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Podając adres www zobaczysz co widzi robot wyszukiwarki
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
