Strona główna » Warto przeczytać » Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords
Tworzenie efektywnych reklam w Google AdWords
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Pisanie efektywnych tekstów reklam w Google AdWords jest warunkiem osiągnięcia dobrych wyników. Poprawnie stworzony tekst reklamy sprawi, że więcej użytkowników w nią kliknie i będą to osoby rzeczywiście nią zainteresowane. Poniżej przedstawię kilka zasad pisania efektywnych reklam w Google AdWords. Poruszane punkty w artykule to:
1. Używanie słów kluczowych. 2. Dokonywanie selekcji użytkowników. 3. Uwzględnianie mocnych stron sprzedawanego produktu 4. Szczegóły oferty w tekstach reklamowych 5. Wyróżnianie się na tle innych. 6. Pisz bez błędów. 7. Zapomnij o zamieszczaniu superlatywów. 8. Strzeż się używania znaków towarowych. 9. Z rozwagą używaj wielkich liter.
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"[...] Generalnie cieszę się, że serwis jest rozwijany i liczę, że znajdzie on zastosowanie pośród całej rzeszy webmasterów. Wielu z nich sam zainteresowałem Państwa narzędziem, z którego moi znajomi są zadowoleni. Licząc na dalsze sukcesy w rozwoju narzędzia - pozdrawiam !"
Mariusz Szatkowski
Co warto wiedziec?
Dodajesz się do katalogów, a wiesz jak nie dostać bana?
Uważaj ! Dodając się do katalogów po to by mieć więcej linków prowadzących do swojej strony można zarobić bana.
Pytasz: "Dlaczego?" Ano dlatego, że wyszukiwarki mają sprytne algorymty sprawdzające jak wygląda przyrost powiązań do Twojej strony i jeśli jest on zbyt duży wóczas jest podejrzenie o spamowanie. Dlatego pamiętaj, by nie przekraczać dodawania dziennie do 20-30 katalogów.
Pytasz: "Dlaczego?" Ano dlatego, że wyszukiwarki mają sprytne algorymty sprawdzające jak wygląda przyrost powiązań do Twojej strony i jeśli jest on zbyt duży wóczas jest podejrzenie o spamowanie. Dlatego pamiętaj, by nie przekraczać dodawania dziennie do 20-30 katalogów.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Podając adres www dowiesz się na ilu stronach i gdzie jest on umieszczony.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
