Strona główna » Warto przeczytać » Wady i zalety reklam PPC
Wady i zalety reklam PPC
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Reklama Pay per Click to jedna z najszybszych metod pozyskania ruchu na stronę internetową. 1. szybkie efekty 2. pełna kontrola 3. ruch wysokiej jakości 4. płacisz gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"To na stronie TwojaPozycja.pl pierwszy raz zetknąłem się z tak kompleksowym zestawem narzędzi pomocnych w pozycjonowaniu zebranych i udostępnionych w jedynym, intuicyjnym i profesjonalnym (a do tego bezpłatnym!) wydaniu. Jest to nieoceniona pomoc i ułatwienie. Gorąco polecam. Można tu poszerzyć swoją wiedzę, przypomnieć sobie niektóre zapomniane szczegóły a co najważniejsze ułatwić i usprawnić pracę."
Piotr Mazurowski
Co warto wiedziec?
Po co stosować H1, H2....?
Ogólna zasada jest taka, im niższa wartość nagłówka (H1) tym ważniejszy jest tekst zawarty pomiędzy tymi znacznikami.
Dlatego też warto na stronie ważne teksty, które zawierają słowa kluczowe zawierać w znacznikach nagłówka.
Pamietaj o tym, aby z tym nie przesadzać, gdyż możesz uzyskać efekt odwrotny od spodziewanego.
Dlatego też warto na stronie ważne teksty, które zawierają słowa kluczowe zawierać w znacznikach nagłówka.
Pamietaj o tym, aby z tym nie przesadzać, gdyż możesz uzyskać efekt odwrotny od spodziewanego.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Podając adres www dowiesz się na ilu stronach i gdzie jest on umieszczony.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.
