Strona główna » Warto przeczytać » Statystyki prosto z Google - PPC vs SEO
Statystyki prosto z Google - PPC vs SEO
Marcin Musiolik [SEMGuru]
W Interactive Era znajduje się artykuł, który przedstawia raczej ogólne ale dość ciekawe dane odnośnie reklam Pay per Click i ich efektywności w odniesieniu do organicznych wyników wyszukiwania. Poniższe dane zostały zaprezentowane przez pracownika Google na konferencji "Czy SEO usuwa w cień PPC przy generowaniu nowych klientów?", która odbyła się w grudniu w Londynie.
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"[...] Generalnie cieszę się, że serwis jest rozwijany i liczę, że znajdzie on zastosowanie pośród całej rzeszy webmasterów. Wielu z nich sam zainteresowałem Państwa narzędziem, z którego moi znajomi są zadowoleni. Licząc na dalsze sukcesy w rozwoju narzędzia - pozdrawiam !"
Mariusz Szatkowski
Co warto wiedziec?
Uważaj na firmy pozycjonujące #2
Jeśli firma pozycjonująca oferuje CI wysokie pozycje, sprawdź czy dane słowa kluczowe nie charakteryzują się niską popularnością, gdyż dla takich słów kluczowych wypozycjonowanie jest dość proste i wówczas koszt takiej pracy nie powinien być wysoki.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Wystarczy podać adres strony www, aby system sam sprawdził jej słowa kluczowe i podał wyniki dotyczące pozycji w wyszukiwarce.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.