Strona główna » Warto przeczytać » Google Analytics dla zaawansowanych
Google Analytics dla zaawansowanych
Marcin Musiolik [SEMGuru]
Google Analytics został uruchomiony w 2005 roku i od tego czasu stał się on podstawowym narzędziem umożliwiającym monitorowanie statystyk dla stron małej i średniej wielkości. Na początku liczba użytkowników tego programu rosła wolno, ponieważ dostęp można było uzyskać tylko poprzez zaproszenia. Teraz Google Analytics jest już dostępne dla wszystkich. Poniżej przedstawiam kilka porad związanych głównie z nowym interfejsem użytkownika, który został wprowadzony w maju tego roku.
źródło: SEMGuru.pl
|
|
Dodaj ciekawy link
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
jeśli znalazłeś ciekawy link dotyczący pozycjonowania
Opinie użytkowników
"Serwis TwojaPozycja.pl jest dla mnie przydatnym i ważnym narzędziem, pomagającym w trudnym zadaniu pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Istotną kwestią jest dla mnie ciągły rozwój tego serwisu, widać, że twórca nie zamierza spocząć na laurach i potrafi jeszcze zaskakiwać użytkowników. Duże brawa!"
Adam Zych, właściciel serwisu wiadomoscifinansowe.pl
Co warto wiedziec?
Czy wiesz że keywords, description i title to nie wszystko?
Jeśli myślałeś, że dodając słowa kluczowe w meta tagach i wplatając je w description i title uzyskasz dobre wyniki to się grubo myliłeś. Dla wyszukiwarek jest bardzo ważne to co znajduje się w treści Twojej strony, a nie tylko to co wstawiłeś w meta tagach. Meta tagi można sfałszować, natomiast treść na stronie już oznacza konkretną zawartość strony.
Narzedzia TwojaPozycja.pl
Jeśli chciałbyś sprawdzić na której pozycji znajduje się interesująca Ciebie strona dla wybranego słowa, poprostu sprawdź to.
Twoja subskrypcja - zapisz się
Chcesz otrzymywać informację na e-mail o ciekawostkach związanych z naszym projektem? Podaj swój adres e-mail.
Poleć stronę Znajomemu
Jeśli uważasz, że warto, polecić nasz projekt swoim znajomym, podaj adres e-mail i swoje imię.